dijous, 29 d’octubre del 2009

Exposicions: Qui ets, tu?

A classe de COED del grup B, cadascú va exposar el collage o la fotografia que havia fet o creat amb la finalitat de descriure a una persona de classe mitjançant imatges. L'Imma ens va fer fotos a cadascú abans de fer l'explicació de la nostra "obra mestre".

El resultat va ser molt bo! Van sortir exposicions divertides, curioses, detallistes, etc. A part de conèixer més als companys de classe gràcies a les diverses exposicions, vam començar a entrenar-nos a parlar en públic i, així, perdre la vergonya que teníem tots al començament.

A continuació, podeu veure la fotografia que em va fer l'Imma abans d'explicar el meu collage.
Jo descrivia a la Núria Villaronga, una noia amb diversos gustos. Vaig crear un collage retallant diferents objectes o coses que a ella li agraden, dispersant-les per tota la foto. Li vaig fer una foto d'esquenes i li vaig posar el número 15, el mateix número que ella porta a la samarreta de l'equip de bàsquet on juga. L'elaboració d'aquest muntatge la vaig poder realitzar utilitzant el programa Photoshop.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada