dilluns, 4 de juny del 2012

Utilització Didàctica de les TIC i d'internet

Hola a tothom! 

Ja fa molt de temps que no escric res al meu bloc. Bé, vaig començar tercer de carrera (Grau d'Educació Primària) al setembre de l'any passat i una de les assignatures que vaig tenir s'anomenava "Utilització Didàctica de les TIC i d'internet" (UDTIC). Tots els alumnes havíem d'anar escrivint tot el que anàvem aprenent a les classes per ser avaluats, posteriorment, amb el nostre bloc. 

Bé, he de ser honesta i dir que jo no vaig anar seguint aquesta dinàmica durant el primer semestre. Per tant, aquests dies us exposaré breument el que vaig aprendre en aquesta assignatura, orientada i guiada pel professor Xavier Àvila.

Espero que us serveixi la informació! 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada